maandag 31 december 2012

Die woningbouwcorporaties toch..

Dat wordt lachen!
Zij het, als een boer met kiespijn...

De woningbouwdirecteuren, u weet wel, de heren die het "eigen zakken vullen eerst" hoog in het vaandel dragen, hebben besloten maar eens flink op onderhoud van huurwoningen te bezuinigen. En, om het nog spannender te maken, gaan ze de huurders ook nog eens flink meer huur laten betalen!

Dat begrijp ik wel want hoe moeten de "eigen zakken" anders gevuld worden?

Nee, we laten de huurders er maar weer voor opdraaien.
Wat maakt het ons nou uit dat de huurhuizen langzaam zullen verkrotten...

"Dat lost mijn opvolger wel weer op als ik met ontslag wordt gestuurd wegens wanbeleid. Geen enkel probleem hoor, want met die vertrekpremie kan ik nog tot aan mijn dood feest blijven vieren".

Ongehoord!


Geen opmerkingen: