woensdag 12 december 2012

Ieder jaar overstappen

Om flink te besparen op allerlei rekeningen zoals daar zijn de zorgpremie, gas en licht en ook andersoortige verzekeringen zouden we ieder jaar moeten overstappen, volgens allerlei consumentenprogramma´s.

Beste mensen, dat wil ik helemaal niet!

Ik heb helemaal geen zin, eigenlijk totaal geen zin, om ieder jaar tijd te besteden aan dat soort kul.
Ik heb wel wat beters te doen!

Kunnen de heren-directeuren-afzetters niet gewoon allemaal een vergelijkbare prijs bepalen voor energie of zorg of wat voor verzekering dan ook? Misschien dat het verschil bepaald kan worden door geleverde service?

Stel, ik ben oud en der dagen zat. Weinig zin meer in verandering. Dat betekent dat ik een makkelijk te plukken burger aan het worden ben.

Heren aasgieren, sla uw slag!

Geen opmerkingen: